جنایتی دیگر از اسرائیل
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 به گزارش البرز منابع آگاه در فلسطین اشغالی براین باورند که کابینه رژیم صهیونیستی برنامه تازه ای را برای آغاز تخریب منازل مسکونی فلسطنیان و اخراج آنها از مناطق مسکونی شان است. 

تقویت اخبار متناقض از رفتارهای ضد انسانی در کشورهای عربی و آفریقایی برای هدایت افکار عمومی به این سمت دستور جدی بخش رسانه ای وتبلیغات صهیونیست جهانی درهمین راستابشمار میرود. 
ازسوی دیگر این گزارش حاکیست پرس تی وی با انتشار تصویری تکان دهنده از تبلیغات یک شرکت خودرو سازی در مناطق اشغالی فلسطین روش جدیدی را برای جلب مشتری اسرائیلی انتخاب کرده است. 
دراین تبلیغات شرکت سوبارو ازخودروسازان ژاپنی با انتشار تصویری تکان دهنده بعنوان تبلیغات خود حمایت تازه ای را از نسل کشی در فلسطین کلید زد. 

این شرکت خودرو سازی با استفاده از یک تصادف رخ داده در شرق قدس و بازسازی آن بر روی تصویر تبلیغاتی خود از کشتن کودکان فلسطینی توسط مشتریانش حمایت کرد. 



درتبلیغ این شرکت ژاپنی یک شهروند اسرائیلی که اتومبیل سوباروی خود را در شرق قدس بر روی دو کودک فلسطینی ده و دوازده ساله گرفته دیده می شود. 

برروی این تصویر باحروف عبری نوشته شده است "خواهیم دیدچه کسی میتواند درمقابل تو بایستد...! 
گفته میشود راننده این خودرو "دیوید بعری" مدیر کل شرکتی بنام Elad است که بعد از زیر گرفتن این دو کودک قصد داشته آنها را سوار خودروی خود کند که با استقامت آنها روبرو میشود. 

تبلیغات اینچنینی نشاندهنده جانی بودن صهیونیستها و تصویری بسیار گویا از حمایت مالی کمپانی های بزرگ جهان در نسل کشی توسط صهیونیست هااست. 

این درحالیست که این تصویر باید در دیپلماسی عمومی علیه صهیونیستها بکار رود و جهانی شود. 

ازاین رو مسلمانان ، سازمانهای غیر دولتی و نیز دستگاه های دولتی با انتشار گسترده این تصویر و تفسیر آن برروی شبکه های مختلف رسانه ای باید به افشاگری تازه ای علیه صهیونیستها دست بزنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: